Mylifelikesandra.blogg.se

Hej. Ett snabbt medelande bara , idag har jag varit med sandra - alltså bästa vännen! :)

Hihi. jag skjusade henne på hennes cykel & hon skjusade mig. (a)
Sen så fixade vi en blogg till henne , min lille Bebis. :)
Mylifelikesandra.blogg.se

( avis på blogg namnet. )

Jag köpte pommes från city. Han ba : Det blir femtio kr, jag bara : 50? ...
Sandra ; han skojjar, (a)

Jag bara : jaha, hur mkt kostar det?
Han ; 20 kr, :)

Gav pengarna till han , gick upp till sandra, Sen skulle hon på dans, Hängde med dit & kollade när hon dansade. Så otroligt duktig är hon! :)

Aja , ha en bra kväll . Nu ska jag plugga . :( ♥

 

Och glöm inte - http://mylifelikesandra.blogg.se

 

 

Kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0