Hissar & Dissar Listan!

♥Idag ska jag göra en Hissar & dissar lista!

Vi börjar med Dissar listan. :)


DISSAR!



Idomin läppbalsam. Det är något bara fjortisar andväner & man får bara sår på läpparna av det.

 

Det andra är .....

Vit ögonskugga i ögonvrån! Bara fjortisar andvnder det & det är inte ens fint. Vad gör de , det ser bara kladdigt ut tkr jag. :o

Vissa är det snyggt på. Men då ska man ha på ögonlocken & inte överdrivet mkt! Det ska ju inte vara krit vitt heller?




Jag säger inte för att förolämpa någon! Detta är bara helt enkelt min stil. :) ♥

 

Hissar listan!


Jag tycker att raybens är snygga.



Funkar även på hösten! ;)



Uggs är inne , För mig alltså. :)





Tack. Ni får dissa min stil. Men det är vad jag tycker om & inte! :) Kanske blir förändring någon gång! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0