Hello Kitty Flickan?

Hej!

Idag har jag haft skola. Det blev typ krig mellan mig , max & karl.j
De flesta vet att jag är jätte kittlig & de kittlade mig på magen typ. fan asså. Vi kluddade i varandras böcker och allt!


Haha , bort från det nu. :)

Jag skulle bara be om ursäkt för min dåliga uppdatering & så.

Vill visa er en jätte söt lattop , som jag redan är kär i av fösta blicken på den! ♥
Den är jätte söt , finns det en lattop i världen jag vill ha så är de min kitty älskande fantasi som lurar mig till den.
Så. Enjoy. ♥

 



Visst är den söt? :D
Jag älskar den , allt med hello kitty får mig att tänka på sötsaker, Kan tyvärr nt undvika. I morgon ska jag till stan , Ska nog ha min lilla hello kitty tröja? :)

Kram! ♥


Kommentarer
Postat av: Therése

SV: Tack! Alla älskar Foki, går ju inte att inte göra det liksom. Haha nej, det tar jag verkligen som en förolämpning. Är 94:a. Själv?

2009-09-20 @ 21:40:28
URL: http://terreh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0