hihi

Namn: Josefin

Födelsedatum: 5:e mars

Ögonfärg: Blå, grön, grå & lite bruna (a)

Hårfärg: Brunett.

Längd: typ 1,60

Civilstatus:
Singel.

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt.

Stjärntecken: Fiskarna ^_^

Kär: Najj >.<

STEG 2

Skor som du bar idag:  Omg, UGGS OFC! ♥

Dina svagheter: Finns många.

Rädsla: Öh.. Småkryp? x'o

Målsättning: vafan är målsättning? :( 

STEG 3

Första tanke när du vaknade: Fyfan , skola :(

Sista tanke innan du somnade:
jag sover ju inte? :o


STEG 4

Pepsi eller Coca Cola: Coca cola.

BurgerKing eller McDonalds: Båda!

Adidas eller Nike: Adidas.

Choklad eller Vanilj: Vanilj

 

STEG 5

Svär du: Oftaaaaaaaaaaaaa!

Sjunger du: jaaa... :o

Duschar du varje dag: Nää..

Gillar du skolan: Hahah, nääe..

Tror du på dig själv: Ganska mycket!

Kommer du överens med din mamma: ofc.

Kommer du överens med din pappa: ofc.

 

STEG 6

Antal människor du skulle ge ditt liv för: Familjen såklart!

Antal piercings: Räknas örhängen? :d

Hur många gånger har du varit med i tidningen: Ööh.. Nångång typ!

Antal saker jag ångrar: Mycket..


HUR

Svarar du i telefonen: "Hej det är josefin,"
Tycker du om gul-bil-leken: Jag & pappa gillar att tävla! :D
Mycket pengar har du i plånboken just nu:  jag e riiiikk.. Säger vi. (A)
Spenderar du en regnig dag bäst: TV, datorn, mysa.

VEM

Pratar du med på msn just nu? En tjej :D
Ringde dig senast? hmm, isabelle!
Vill du kasta en sten i huvudet på? mig själv. :D
Saknar du mest just nu? venneee
Är ditt 10:e sms ifrån? det vet jag inte" :D
Ska du träffa imorgon? Klasskompisarna? o_o
Umgicks du med senast? Familjen? o_o

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: JA! Faktist i 3'an.. :D
Gråtit en hel natt: Nästan en hel. :p
Druckit så du spytt: Nej,
Åkt vattenskidor: najjjj
Åkt rullstol: HAHA, JaaaaaH <33
Gjort en bakåtkullerbytta: jaa, gör nt om heller!
Köpt lösgodis för över 50 kr: jaaa. :S Mådde rätt illa efter. (a)
Haft träningsvärk: Såklart.
Önskat att du var det andra könet: Nää..
Velat vara ett djur: Hund lr katt.
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: Jadå. Sandra. :D
Tycker Harry Potter är bra: Nepp.
Hatat choklad:  neej.

VEM
Är i rummet med dig? JAG!!!!
Tänker du på nu? hmm............................... o.o
Pratade du senast i telefon med? isabelle.
Hus var du senast i: hemma i mitt hus.
Sa du senast ”jag älskar dej” till: Vettefan, :D (a'
Är din favoritsläkting? Men alla.
I din skola går dig mest på nerverna: Ingen , alla är bäst! :D

VAR
Är din telefon? I vardagsrummet. 
Är din mamma? jobbar. D:
Sover du helst? I min säng? omg..
Handlar du mest? H&M, BikBok, Gina. :p
Fick du tag i tröjan du har på dig: Ehum, Båda gina! :D
Åkte du senast bil? hm, minns inte D:
I ditt rum är du? vadå.

VAD
Åt du senast? Mat D:
Drack du senast? Vaaattteeeeennn
Är det för färg på dina byxor? SVARTAAAA
Närmaste saken som är blå? Datamusen XD
Gillar du mest med skolan? Nästan.. Ingenting ? x'd
Har du på fötterna: Ooh, svårt.. öhm, fåse.. Naglar, skinn?
Är din favorit färg: Grå, brun, svart , vit , ROSA
Vilken film såg du senast: hmm, 17 Again
Hör du just nu? pappa som sågar. :D

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i en annan säng: men ? -.-'
Tyckt att din kusin är het ? lawl. nej -.-'
Sovit naken: klart?
Målat om ditt rum? jaa
Dansat framför en spegel? Såklart, någongång måste man ju få släppa loss. ;)
Fått hicka? Jag tror nog att alla normala personer får hicka.
Dumpat någon? Vadååååå
Stulit pengar från en kompis? Nej. Men godis från min granne. :c
Hoppat i en bil med folk du just träffat? vadå
Varit i slagsmål? jag vettefaasaaan
Smugit ur ditt hus? njaaa,, nejj
Haft känslor för någon som inte känt detsamma?: jag venne
Hånglat med en främling: Så desperat är jag nt?
Älskar eller saknar någon nu? :S Vadå Älskar, Typ som gillar gillar?


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Tack för din röst vad jag skulle ha på mig inför skolfotot :)

2009-09-24 @ 22:20:03
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0