skolan imgn, ^^

Hej bloggvärlden,

idag har jag piggnat till efter förkyldningen & febern.
Ehum , tidigare på dagen kom mamma hem med mat till mig och syster. De blev nt ngn mcdonalds, men de var gott ändå! :D

jag har typ bara suttit vid datorn idag & bara slappat, och jag blev verkligen superglad idag! 
Jag har tjatat skit länge på ett " diabetes halsband " . Och idag fick jag de, inte så skit fint , men om ngn ser mig i omtöcknad, " koma " Så kan de se att jag ahr diabetes & jag har alltid med mig ett diabetes kort, person nummer & för & efternamn, m.m..

Ser fram emot skolan i morgon , ikväll har jag bara suttit vid habbo,
och en till liten hemlis vad jag blev glad för idag, klarade att måla naglarna skit bra! Vart nöjd, :''D

iaf, godnatt & kram på er, ♥


Kommentarer
Postat av: MOA

sv; HAHAHAHAH! JOSSE DÅ<3

2009-08-24 @ 18:18:38
URL: http://moasfotoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0