Köttfärspaj, & ny header (a)

Hej alla. :)

Nu väntar jag på att pappi ska bli klar med hans goda köttfärspaj. Har fått en ny header till min blogg. Så fett fin , så den tackar vi för. HÖHÖ .

Ehum , varmt idag varit och badat, sen kom jag hem så satt jag vid datorn . Sen åkte jag & pappi och handlade, jag blev sugen på kulglass , såklart är det inte det bästa för en diabetiker, men . En varm dag som denna kan man ju behöva lite gott & kallt, ska man ha kulglass ska den vara stoor & hög, helst med 3 kulor , hihi ^^ ♥ 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva , vill ju jätte gärna fixa en videoblogg. men det ska finnas när min blogg har lite mera besökare tänkte jag , Och hoppas det blir så oxå.!

Nu håller jag inte på med så jätte mycket , sjunger för det mesta! Det är lixom min hobby .
ska chilla vid tv'n ikväll och käka min choklad & popcorn, eller chips. >:)

Nu i slutet av sommar tänkte jag ha en liten tjejkväll , med snacks & så. Se på någon mysigfilm med tjejorna!
för de som inte vet så ska jag till norge på måndag. Min moster bor i oslo , så dit ska vi och hälsa på. Min morfar tar nog med sin dator så jag kan vara inne där lite, Men vi får väll se hur det blir med det .

Ikväll lyssnar jag på miley cyrus. tycker hon har ganska bra låtar, höhö (a)

Lyssnar mest på ;

i'm just a girl.
butterfly fly away.
7 things ( den e lite töntig men, )
the climb, m.m

skol start 17'onde, WäHä :(



Till det hära inlägget får ni min fina svart/vita bild på min cola zero med is & sugrör. :)








Kram på er, & sköt om er .! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0